Housekeeping needed in Neukirchen am Walde?

Join now
4.4 3709 reviews
Looking for a job?
Cleaning jobs in Neukirchen am Walde →
We found 2 profiles for you.
Khadija

Khadija

Ich bin Khadija ich bin seit 2015 in Österreich Ich habe zwei kinder.ich freue mich auf Arbeit. Ich kann nicht zu Hause sitzen und nicht machen.

Cristina

Cristina

15€ / hour

Ich arbeite seit ungefähr 10 Jahren als Pflegekraft für ältere Menschen. In den meisten Fällen lebte ich allein mit dem Patienten, den ich betreute. Die täglichen Aufgaben bestehen nicht nur in der …

Housekeeping needed in Neukirchen am Walde?

Get full access to all profiles in your area – quickly and easily.

Sign up now
Find your personal housekeeping service in your neighbourhood. Here you can find a selection of housekeepers that can help you with the general household chores as well as with house ordering, window cleaning or ironing. In this selection you will find housekeeping helps in any states of Austria (Vienna, Wien, Lower Austria, Niederösterreich, Upper Austria, Oberösterreich, Styria, Steiermark, Tyeol, Tirol, Carinthia, Kärnten, Salzburg, Vorarlberg, Burgenland) sowie in allen grösseren Städten (Wien, Vienna, Graz, Linz, Salzburg, Innsbruck, Villach, Wels, Sankt Pölten, Dornbirn, Bregenz, Klagenfurt, Eisenstadt).